Serialowe nowości #3 "Seria niefortunnych zdarzeń"

„Seria niefortunnych zdarzeń” to serial na podstawie powieści o tym samym tytule, który niedawno miał premierę na Netfix. Jako, że nie czytałam książek opiszę Wam moje wrażenia z perspektywy osoby, dla której cała ta historia jest zupełnie obca. Zapraszam.

Źródło: www.movienewsguide.com


Uwielbiam dziwne, zupełnie inne od normalnych historie i sposoby na ich przedstawienie. To właśnie sprawiło, że uznałam ten serial, za coś, co będzie mi się oglądać z wielką dozą przyjemności. Nie pomyliłam się. Zdecydowanie nie jest to serial dla ludzi nie przepadających za stonowanym, jednak czarnym humorem, ani dla ludzi, którzy nie przepadają, za Burtonowskim przedstawieniem świata, bo serial ma w sobie coś z jego stylu. Oczywiście nie jestem z tych ludzi, bo uwielbiam dziwaków, dziwactwa i w tym wszystkim, elementy baśniowe, bo można je tam zauważyć.

Źródło: www.christiantoday.com

W dużym skrócie, serial opowiada historię trójki rodzeństwa, których rodzice zginęli w pożarze i od tego momentu czeka ich tytułowa seria niefortunnych zdarzeń, która doprowadzi całą historię do, jak na samym początku się dowiadujemy, nieszczęśliwego zakończenia. W serialu podoba mi się w sumie wszystko, począwszy od gry aktorskiej, do sposobu kręcenia, całej scenografii oczywiście i kolorystyki. Jednak najbardziej podoba mi się chyba narracja. Sposób wypowiedzi i to, że z jednej strony narrator wie wszystko, a drugiej jednak nie do końca, a może po prostu nie chce się do tej wiedzy przyznać.

Źródło: www.indiewire.com

Szczerze polecam osobom lubiącym specyficzne historie osadzone w nietuzinkowym świecie. Jednak znam kilkoro ludzi, których tego typu serial, by nie zaciekawił, dokładnie z tych samych względów, z których ja go pochałaniam.

Źródło: Źródło: www.hypable.com

Komentarze

  1. Super serial, dzięki za polecenie :) ale chyba nie wytrzymam do następnego sezonu i przeczytam książki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;) też się zastanawiam nad przeczytaniem reszty ;P

      Usuń

Prześlij komentarz