Serialowe nowości #9 "Altered Carbon"

Obejrzałam „Altered Carbon” i szczerze jestem pod ogromnym wrażeniem. Z góry uprzedzam, że nie czytałam książki, natomiast ten serial tak mi się podobał, że z pewnością sięgnę do niej w najbliższym czasie.

Źródło: YouTube

Jestem wielką fanką Sci-Fi, zwłaszcza antyutopijnego, pełnego mroku. Ten serial trafił z pewnością do ścisłej piątki moich ulubionych seriali, jeszcze nie wiem tylko czy na trzecie czy czwarte miejsce.

Źródło: polygon.com

„Altered Carbon” to serial na podstawie książki o tym samym tytule autorstwa Richarda Morgan. Opowiada o losach Takeshi’ego Kovacs, który budzi się w Alcatraz na Ziemi po odsiedzeniu 250 lat kary w mroku i dostaje nowe ciało oraz misję odkrycia tajemnicy śmierci jednego z „bogów” tamtejszego świata – Laurens’a Bancroft.

Źródło: GameSpot

Ten serial jest po prostu dobry, pod wieloma względami. Efekty specjalne, wirtualne rzeczywistości itp. są zrobione bardzo dobrze. Bardzo podoba mi się fabuła i gra aktorska. Moim zdaniem to serial dla widzów dorosłych, nie wiem dlaczego ma 16 nie R. Osobiście najbardziej lubię postać Poe i towarzyszące całemu Hotelowi analogie do Edgara Allana Poe.

Źródło: Pajiba

Swoją drogą przydałoby się zaktualizować listę „top seriali”, którą wypuściłam 2 lata temu, co o tym sądzicie? Co myślicie o Tym serialu? Piszcie, z chęcią poznam Wasze zdanie.


Komentarze

  1. Z pewnością mogłabyś zaktualizować listę seriali, ale osobiście bardziej mi brak wpisów opisowych o świecie bohaterów komiksowych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz