Ulubieńcy #32 października

Słoneczny październik naładował mnie pozytywną energią. Zapraszam na ulubieńców.




W ubiegłym miesiącu wreszcie udało mi się wyjść do kina. Więc ulubionym filmem miesiąca będzie „Venom”. Szczerze powiedziawszy, film jako całokształt mi się podobał, rozbawił mnie momentami.



Źródło: Forbes


Przechodząc do seriali, zdecydowanie najlepszym tytułem jest „Chilling Adventures of Sabrina”, o którym zresztą pisałam.


Źródło: Dread Central


Drugim serialem, o którym staram wyrobić sobie opinię będzie „Doctor Who”. Jak wiecie, uwielbiam cały serial, niestety pojawiło się w nim kilka znaczących zmian, więc czekam na koniec sezonu wyrabiając sobie opinię.


Źródło: ABC


W październiku kupiłam też dwie książki, które bardzo chcę przeczytać. Pierwszą jest „Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści” H. P. Lovecraft, drugą jest „Czarodzieje” Lev Grossman.




Kupiłam też na Ali dwie poduszki ozdobne w jesiennym, magicznym klimacie.



Komentarze