Ulubieńcy #33 listopada i grudnia.

Witajcie w Nowym Roku! Bardzo dawno mnie tutaj nie było, za co najmocniej przepraszam, jednak mam zamiar to zmienić. Chcę wrócić na bloga i regularnie publikować coś nowego – w poniedziałki i czwartki. W najbliższym czasie wrzucę tutaj posty o najnowszym sezonie „Doctor Who” oraz o filmie „Aquaman”, który jeszcze nie skończył bić rekordów oglądalności. Tym czasem, przejdźmy do ulubieńców.


Bez wątpienia najlepszą premierą grudnia był „Aqaman”, o tym więcej dowiecie się za kilka dni. Powiem tak, film ten miał wiele bardzo fajnych momentów.

Źródło: MPAA

Najlepszymi serialami będą „Riverdale”, w którym bardzo podoba mi się motyw zabójczej gry wymyślonej na podobieństwo „D&D” oraz „Chilling Adventures of Sabrina” - odcinek świąteczny wymiata i serial wymiata (premiera 2 sezonu już w kwietniu).

Źródło: tvandmovienews.com
Źródło: thegalleria.eu

Najbardziej podekscytowana jestem, w tej chwili, zbliżającą się, w tym roku premierą serialu „Good Omens” na podstawie powieści Neil’a Gaiman i Terrego Pratcheta. Ta obsada, ten serial nie ma szans na niepowodzenie. To już trzeci serial z Amazon TV, który chcę zobaczyć, także bardzo mocno zastanawiam się nad kupieniem subskrypcji.

Źródło: twitter.com

Na koniec, chciałabym Was prosić o kliknięcie „Obserwuj” w bocznej kolumnie. Wiem, że dla Was prawdopodobnie i tak, nie będzie to działać, natomiast mi da pogląd na to ile osób regularnie czyta bloga. Z góry dziękuję.

Komentarze