Ulubieńcy #34 stycznia

Pierwszy miesiąc 2019 roku miną mi błyskawicznie, siadając do komputera byłam w szoku, że mam do napisania kolejnych „Ulubieńców”. Przed Państwem, to co spodobało mi się w styczniu.


Najlepszymi filmami tego miesiąca były „Glass” i „Polar”. Każdy nieco inny, każdy podobał mi się na swój sposób. Więcej na temat „Glass” możecie przeczytać tutaj.

Źródło: cinema icrewplay
Źródło: Trendsmap


Najlepszym serialem jaki widziałam jest „The Magicians”, którego czwarty już sezon miał premierę w ubiegłym miesiącu. Drugim serialem, który bardzo mi się podobał jest „The Punisher”. Sezon drugi, moim zdaniem jest lepszy on pierwszego, więc jeśli po pierwszym sezonie odpuściliście uważam, że warto do niego wrócić.

Źródło: IMDb
Źródło: ArtStation

Jest jeszcze jeden serial, który trafił do Polski w styczniu za pośrednictwem Netflix’a, a są nim „Titans”. Osobiście uważam, że jest po prostu świetny, choć pojawiły się w mojej głowie obawy, patrząc na zdjęcia z planu. Serial jest skierowany do widzów dorosłych, co może niektórych dziwić, ze względu na przyzwyczajenie do wielu różnych serii „Młodych Tytanów”, czyli animacji skierowanych przede wszystkim do dzieci. Serial jest klasą blisko „Gotham”, a zdecydowanie dalej od seriali z Arrowverse. DC Comics może jest w tyle pod kątem filmowym, jednak nad Marvel’em przoduje w serialach i animacjach. Więcej na temat „Titans” możecie przeczytać tutaj.

Źródło: Collider

To już na tyle w „Ulubieńcach”, jaki jest Wasz ulubiony tytuł? Co zwróciło Waszą uwagę w ubiegłym miesiącu?

Komentarze