Ulubieńcy #35 Lutego

Witajcie wszyscy w „Ulubieńcach lutego”, przepraszam serdecznie, za brak postów, postaram się je oba nadrobić jeszcze w tym tygodniu. Chciałabym także ogłosić, że w ostatnim tygodniu tego miesiąca, nie będzie postów, gdyż nie będzie mnie w kraju, jadę do Rzymu. Posta spodziewajcie się w Prima Aprilis.


Przechodząc już do faktycznych ulubieńców, w lutym obejrzałam „The UmbrellaAcademy”, który stał się jednym z moich ulubionych seriali, na tą chwilę. Tuż obok, znajdują się w tej chwili „The Magicians”.

Źródło: imdb

Źródło: IMDb

W tym miesiącu byłam na jednej premierze „Alita: Battle Angel” jednak nie mogę powiedzieć, że to film, który zabrał mi dech w piersiach. Za to odświeżałam sobie trylogię Batmana Nolana – cudeńko.

Źródło: sujanmarvel.wordpress.com

Ostatnio odkurzyłam też mój notes podróżny, ze względu na zbliżającą się podróż i muszę przyznać, że wciągnęłam się na nowo w montowanie filmów oraz dzienniki z podróży. Mam zamiar przerobić kilka starych filmów i utworzyć kilka nowych. 

Z mojego Instagrama


Swoją drogą przyszły do mnie dwie sukienki z Aliexpress, jestem z nich bardzo zadowolona, choć wymagają lekkiej przeróbki. Zaczyna mi być smutno, że chińskie rozmiarówki zaczynają przechodzić w Europejskie, bo w Chinach mogłam kupić sukienkę do kostek na siebie – w Polsce jest to niewykonalne, chyba, że na dziecięcym. W każdym razie, są śliczne i przydadzą mi się na podróż do Tajlandii/Turcji – w zależności od ostatecznej decyzji. Nie mniej, uważam że sukienki maxi są w tych krajach najbardziej praktyczne, bo nie obrażają tak uczuć religijnych, zwłaszcza przy zwiedzaniu świątyń, a są przewiewne na upały. W Tajlandii najbardziej chciałabym odwiedzić, któreś sanktuarium słoni i tzw. Białą Świątynie – cudo sztuki (dosłownie, nie przesadzam), natomiast w Turcji Kapadocję (niesamowite miejsce, cudo natury/architektury strasznie mi się podoba) oraz Efez. Nawet sama nie wiem, które lepsze, chciałabym pojechać do obydwu.


To tyle w dzisiejszych ulubieńcach. Gdzie Wy wybieracie się w tym roku? Chętnie poczytam o Waszych destynacjach, po prostu kocham podróże.



Komentarze